האם גם את מחפשת שיטת טיפול יעילה ומוצלחת עבור מחלת הסבוריאה?

סבוריאה, או כפי שהיא מכונה בעברית- "דהנת", הינה דלקת עור, אשר קיימת בשכיחות של כ-15% באוכלוסיה. מחלה זו נגרמת בין היתר כתוצאה מייצור מוגבר של חלב מבלוטות הסבום, והיא מאופיינת במספר תסמינים, כגון הצטברות קשקשים יבשים, אדמומיות, ושומניות יתר על העור. הסובלים ממחלה זו לרוב סובלים ממנה באופן כרוני, והיא יכולה להופיע בכל גיל שהוא.

מהם הגורמים למחלת הסבוריאה?
ישנם מספר גורמים שיכולים להוביל למחלה, לרבות ייצור מוגבר של חלב שבדרמיס, אורח חיים דחוק ולחוץ, שמנוניות ויצירת חלב עודפת בעור, אלרגיות שונות לדברי מאכל, גורמים תורשתיים, וכן גם מצב של פגיעות במערכת החיסונית.

מהן שיטות הטיפול השונות, ומהו טיפול באמצעות טכנולוגיית הקור?
ישנן מספר שיטות לטיפול בסבוריאה, לרבות משחות, שימוש בסטרואידים, תוספי תזונה וכן גם שימוש בשמפו מיוחד, במידה והמחלה מופיעה על הקרקפת. רוב הטיפולים הללו יכולים להביא לתופעות לוואי שונות, ולכן רצוי לשקול שיטת טיפול טבעית, אשר איננה מביאה עמה שום תופעת לוואי. שיטה זו, הינה שיטת הטיפול הכוללת החדרת לחות אינטנסיבית באמצעות קור. גולה קרה במינוס 5 מעלות, באמצעות קירור שכבות העור, על ידי קור אלקטרוני, אשר יגרום להתכווצות והתרחבות של כלי הדם, כך שחומרי הלחות יוחדרו לעומק בצורה יסודית ואפקטיבית.

מכון הקוסמטיקה "מור קוסמטיקה"
מכון הקוסמטיקה של יהודית מורי, מציע מגוון נרחב של טיפולים עבורכן, לרבות טיפול בסבוריאה בכל אזורי הגוף, טיפולי פנים, טיפולים להרחקת שיער, ועוד. מנהלת המכון הינה יהודית מורי, קוסמטיקאית בעלת ניסיון רב בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית.

לתיאום פגישת התיעצות בחינם: 052-8705343