הסרת שיער באינפרא אדום - שווה

להכיר

אם החלטתם שהגיע הזמן להפטר מהשיער העודף, עכשיו רק צריך למצוא את הדרך לעשות זאת. הסרת שיער באינפרא אדום היא אופציה בטוחה ויעילה, שתעזור לכם בדרך להשגת הגוף החלק עליו תמיד חלמתם, מבלי שתצרכו לעבור מסכת עינויים וכאבים כל פעם מחדש.

הסרת שיער באינפרא אדום - הכירו את המאסטר

הסרת שיער באינפרא אדום נעשית על ידי מכשיר מיוחד לכך, אשר פועל על אנרגיית חימום. מכשיר האינפרא אדום הוא מכשיר ידידותי לתאים, ואינו פוגע בהם: האור הנפלט מהמכשיר הוא גל אינפרא אדום, ומשום שגם התאים שלנו הם בצבע אדום, האור חודר דרכם מבלי לפגוע בהם.

אם כך, הסרת שיער באינפרא אדום היא למעשה פגיעה בזקיקי השערה, ולא בתאים. אור האינפרא אדום, שחודר את התא פוגע בזקיקי השערה, אשר מכילים מלנין (החומר אשר נותן לשערה את צבעה), וגורמים לחימומו. חימום הזקיק גורם להפסקת אספקת הדם אל השערה, ובכך לייבושה ולהפסקת גדילתה.

הסרת שיער באינפרא אדום - ממשיכה להסעיר...

טיפול הסרת שיער באינפרא אדום מאפשר בניגוד לטיפולי אפילציה והסרת שיער בלייזר, להתמודד עם שטחים העשירים בשיער במהירות גדולה. עובדה זו מתבצעת הודות לגלי האינפרא אדום, שמטפלים במידיות במספר גדול של שערות בו זמנית. אך גם אם לאחר הטיפול נראה כי גופכם חלק, וסיימתם עם השערות בשלב זה של חייכם - עד להסרת שיער מוחלטת נדרשים מספר טיפולים חוזרים של הסרת שיער באינפרא אדום.

הסרת שיער באינפרא אדום - רואים את האור

הסרת שיער באינפרא אדום היא שיטה שבניגוד להסרת שיער בלייזר מתאימה לקשת רחבה יותר של סוגי שיער ועור. אנשים המתאימים לטיפולי הסרת שיער באינפרא אדום הם אלה הניחנים בשיער כהה, או כהה למחצה, וכל צבעי העור. ואם אתם בעלי עור בהיר ושיער כהה - הרווחתם! הסרת שיער באינפרא אדום מתאימה במיוחד לאנשים בעלי מאפיינים אלו. אך עם זאת, עדיין ישנם כמה מקופחים - בעלי שיער לבן, בלונדיני, ג'ינג'י או פלומתי לא יכולים לעבור הסרת שיער באינפרא אדום.

הסרת שיער באינפרא אדום - בלי דרמות

יתרון נוסף של הסרת שיער באינפרא אדום על פני הסרת שיער בלייזר או טיפולי אפילציה - היא דרגת הכאב. בעוד שאר הטיפולים מלווים בכאבים אשר גורמים למטופלים אף לפרוש מהטיפול לפני סיומו - טיפולי הסרת שיער באינפרא אדום הם תהליך כלל לא כואב, שמלווה בתחושת אי נעימות לכל היותר. בכדיי למנוע כוויות של העור, ובכדי לאלחש את איזור הטיפול נוהגים למרוח משחה המצננת את האזור ומקהה את התחושה, ובכך מונעת את הכאב.

טיפול הסרת שיער באינפרא אדום במור קליניק - את מוזמנת ליצור קשר לייעוץ וקביעת תור לטיפול הסרת שיער באינפרא אדום במור קליניק, מהמובילים בתחום הקוסמטיקה, האסתטיקה והיופי.