הסרת שיער : יתרונות מכשיר האינפרא אדום

כשמגיעה לקוחה לייעוץ לגבי הסרת שיער, לפני תחילת הטיפול יש לתאם ציפיות הבין המטפלת לבין הלקוחה כדי ששני הצדדים יהיו מרוצים. מתן נתונים ביושר ותיאום ציפיות נותן תהליך של טיפולים נוח והוגן ותוצאות הסרת שיער מקובלות על כל הצדדים.

לעולם לא ניתן לבצע הסרת שיער לצמיתות ולכן כשמפרסמים את הביטוי הסרת שיער ישנה  הטעייה מסוימת לגבי הציבור.
הפחתה של 80% בטיפול הסרת שיער נחשבת מצוינת. ישנם אזורים בעייתיים למשל בפנים שאם מקבלים שם הפחתה של 50% בטיפול הסרת שיער זה נחשב מצוין.

ההבדל בין השיטות השונות בין טיפול הסרת שיער בלייזר לבין טיפול הסרת שיער באינפרא אדום טמון בהבדל באורכי הגלים ולכן שיטת הסרת שיער באינפרה אדום מתאימה גם לעור כהה יותר.

גם בשיטת הסרת שיער בלייזר וגם בשיטת הסרת שיער באינפרה אנו מגיעים לתוצאות דומות של הסרה של 80% מהשיער.

יתרונות שיטת האינפרה אדום הם שהיא עובדת על שטחים גדולים, עלות הטיפול בה לא יקרה והרבה יותר נמוכה מטיפול הסרת שיער בהלייזר וזמן הטיפול קצר יחסית.

בטיפול הסרת שיער באינפרה אדום אין כאב בזמן הטיפול, אין צורך בחומרי הרדמה או אלחוש, לעומת הסרת שיער בלייזר מאוד כואבת (ישנם אנשים שהתחילו הטיפולים בלייזר והפסיקו מפאת הכאב).

ישנה סבירות נמוכה ואף מינימאלית לתופעות לוואי בעת הסרת שיער בשיטת האינפרה אדום לעומת הלייזר.

הסרת שיער בשיטת האינפרא אדום נחשבת לשיטה בטוחה יותר.

עוצמות ודרגות הטיפול במכשיר האינפרה נמוכות משמעותית לעומת הלייזר ולכן הסיכון מזערי.

הסרת שיער בשיטת האינפרה אדום – שיטת טיפול עדינה להסרת השיער, הטיפול נעים, ללא כאב, לא מסוכן.

התוצאות מצוינות.

מור קליניק ישראל גלילי 10 ראשון לציון      052-8705343