טיפול בכאבים באזורים שונים בגוף

טיפול בכאבים בזמנים עברו היה נהוג להקל על ידי שתי שיטות, שיטת החום ושיטת הקור.

טיפול בכאבים, בעבר השיטה המקובלת ביותר משתי השיטות שהוזכרו היה לטפל על ידי חום, אם על ידי הנחה של בקבוק חם, רטיות חמות, שמן חם או מנורה כחולה המחממת את האזור הפגוע.

יש הטוענים בעד חימום האזור וגרימה להקלה - טיפול בכאבים ויש הגורסים שטיפול בקור יעיל יותר ומקל בסוג של טיפול בכאבים.

בכל מקרה המסקנה הכי חשובה היא :

שאין צורך ואין סיבה לסבול מכאבים ויש דרכים לעזור ולסייע לכל טיפול בכאבים בכל אזור בגוף.

המטרה של טיפול בכאבים באמצעות קור היא להוריד את הטמפרטורה ולהאט את זרימת הדם באזור הפגוע ועל ידי כך להפחית את הנפיחות ואת שטף הדם באזור.

טיפול בכאבים על ידי קור גורם לאילחוש פנימי של האזור הפגוע וישנה הקלה מאוד משמעותית בכאב.

בכל מקרה ידוע שהקור מצויין לכל סוג של טיפול בכאבים, אם על ידי הורדת הנפיחות במקום הפציעה ואילחוש מקומי של האזור הפגוע אם על ידי מכה חזקה, נקיעת הקרסול, קרע בשריר ועוד....

ניתן להשתמש באמצעי קרח ביתיים מהמקפיא או להגיע לטיפול מקצועי בקור על ידי מכונה מצרפת המייצרת קור במינוס 5 מעלות.

טיפול כזה יוריד את הנפיחות ויסייע להפחתת הכאב ולהחלמה מהירה יותר של האזור.

לכל שאלה בנושא טיפול בכאבים בשיטת הקור התקשרו ליהודית