טיפול לכאב באמצעות שיטת הקור

טיפול לכאב בקור משפיע באותה מידה ולפעמים אף יותר טוב מטיפול בחום.

טיפול לכאב במידה וניסיתם על ידי חום והוא לא פעל להקלה הכאב בעיקר במפרקים או שרירים יש לנסות את שיטת הטיפול בקור.

טיפול לכאב בכל אזור ניתן להקל בו על ידי שימוש בחתיכת קרח שיש לעטוף אותה במטלית בד משום שכמו בקבוק מים חמים הוא עלול לגרום לכוויות קור להבדיל מכוויות חום.

טיפול לכאב בשיטת הקור הוא 199 ש"ח ל40 דקות.

טיפול לכאב בנקע או בכל סוג של פציעה על ידי קור יש להעביר את הקרח באיטיות על מקום הכאב ולהמשיך בפעולה זאת עד שלא תרגישו את האזור, כלומר שהוא יהיה קהה חושים.

טיפול לכאב על ידי קור יעיל ביותר באזורים בהם הגפיים נוקשות, כאבי רגליים או ידיים ונפיחות באזורי הכאב.
טיפול לכאב באמצעות קור יש סברה וממחקרים שנעשו בנושא דומה להשפעת האקופונקטורה ולשיטת TENS.

במחקרים שנעשו על טיפול בכאבי גב כרוניים בגב תחתון , השתמשו במחקר גם במכשיר הTENS וגם בקרח וגילו שקרח הצליח יותר להרגיע ולשכך כאב.

טיפול לכאב על ידי קור מצוין להקלה בתסמינים של נפיחות, כאב או אדמומיות וחום גבוה מהרגיל באזור הפגוע.

ניתן לבצע טיפול לכאב מקצועי על ידי קור על ידי מכשיר מצרפת הנמצא אצלנו במכון ומייצר קור במינוס 5 מעלות ועוזר ביעילות לשכך כאב ולהחלמה מהירה.

במקרה של כאב, נקע, נפיחות כתוצאה ממכה התקשרו ללא התחייבות לגבי טיפול לכאב בקור ליהודית