מהי הדרך הטובה והיעילה ביותר לטיפול בבעיית אקנה בגב?

רובנו סובלות מאקנה בשלב כזה או אחר בחיינו. רובנו מכירות היטב את הנזק האסתטי שאקנה מסב לנו, אשר פעמים רבות גורם לנו לחוסר נעימות ולמבוכה, ולעיתים אף לפגיעה בדימוי העצמי. ישנם מספר טיפולים באקנה, בין היתר גם טיפולים תרופתיים, אך טיפולים אלו יכולים להביא לתופעות לוואי רבות. לעומת זאת, קיימת שיטת טיפול אשר איננה גורמת לתופעות לוואי, והיא נעשית באופן נעים ונוח וללא כאבים: אינפרא אדום. שיטת הטיפול באינפרא אדום יכולה להביא לשיפורים משמעותיים במראה העור שלך, תוך מספר טיפולים. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת זו, תוכלו גם אתן ליהנות מגב חלק ונקי, ללא פצעים וכתמי עור!

מדוע מופיעים פצעי האקנה וכיצד ניתן למנוע את הופעתם?

פצעי האקנה יכולים להופיע בעקבות מספר גורמים, לרבות גורמים תורשתיים, סטרס ומתח נפשי, תגובה אלרגית לחיידקים בנקבוביות העור, או גם שיבושים בתהליכים ההורמונאליים בגוף. לכל אורך החיים יכולים להתחולל שינויים הורמונאליים בגוף, ולכן פצעי אקנה יכולים להופיע גם אצל מבוגרים, ולא רק אצל נערים ונערות בגיל ההתבגרות.

שיטת הטיפול באינפרא אדום

שיטת הטיפול באינפרא אדום יכולה לגרום לכל אחד ואחת ליהנות מעור חלק ונקי, ללא פצעונים. באמצעות שיטה זו, מופעלים גלי חום בעוצמות נמוכות על העור, אשר מאפשרים תהליך של חמצון בפצעים (קומדונים), שבסופו של דבר מביא להסרת השכבה המוגלתית של הפצע. באופן כזה, ניתן להגיע לשיפורים משמעותיים במראה העור, ולהיפטר מ-80% מכלל הפצעים לפחות.

מכון "מור קוסמטיקה"

מכון מור קוסמטיקה הוא מכון מוביל בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית, אשר ממוקם בראשון לציון. המכון  של יהודית מור, קוסמטיקאית וותיקה ומוסמכת, רפלקסולוגית ומעסה רפואית. מור מציעה מגוון טיפולים, לרבות טיפולים לטיפול באקנה גב בשיטת אינפרא אדום, והיא יכולה לעזור גם לך להיפטר מהפצעים, באווירה נעימה ונינוחה.