צמיחה פנימית של שיערות וטיפול באינפרא אדום

מהי צמיחה פנימית?

צמיחה פנימית של שערות היא תופעה שבה שיער גוף מתקרזל וחודר לתוך העור. צמיחת שיער פנימית גורמת להופעת זיהומים בעור, כאבים רבים והופעת מוגלה. התופעה נפוצה ביותר בקרב אנשים עם סוג שיער מקורזל. הסרת שיער באינפרא אדום מדללת את השערות ובכך מהווה טיפול מונע אפקטיבי במיוחד. צוות המומחים בוחן את סוג השיער שנמצא על הגוף ומתאים לו את אופן הטיפול היעיל ביותר.

מהם הסימנים וכיצד מאובחנת צמיחת שיער פנימית?

הסימן הבולט ביותר לצמיחה פנימית של שערות היא הופעת אדמומיות על פני העור שמקורה בזיק שיער ולאחר זמן הופעת מוגלה באזור. יחד עם זאת, סממני הצמיחה הפנימית משתנים מאדם לאדם וייתכן שצמיחה פנימית תגרום מיד להופעת מוגלה על העור. צמיחה פנימית של שערות מאובחנת על ידי רופא מוסמך או קוסמטיקאית, אשר בוחן את העור הפגוע ואת זיק השערה שגורם לדלקת.

ממה נגרמת צמיחה פנימית של שערות?

צמיחה פנימית של שערות נגרמת בשל מספר סיבות אפשריות. הסיבה העיקרית היא גילוח שיער גוף ושיער פנים באמצעות סכין גילוח. חיתוך השערה בצמוד לשטח העור גורם לחלק הקשיח של השערה (זיפים) להיות צמוד לעור ולעתים לחדור אליו ולגדול בתוך העור עצמו. התופעה עלולה להתרחש בעור הפנים (בעיקר אצל גברים), בעור הרגליים ובעור בבית השחי (בעיקר אצל נשים). למרות זאת, צמיחה פנימית של שיער עלולה להיגרם גם בשל לבישת בגדים צמודים, המצמידים זיפים לגוף וגורמים לתופעה.

כיצד ניתן לטפל בצמיחה פנימית?

צמיחה פנימית של שיער מחייבת בדיקת רופא שיוציא את השיער וייתן מרשם למשחה אנטי דלקתית ואנטי-ספטית, שתטפל באזור הנגוע ותרחיק ממנו זיהומים אפשריים. כטיפול מונע, קיימות מספר דרכים בהן ניתן להתמודד עם צמיחה פנימית של שיער.

היעילה מכולן היא הסרת שיער לצמיתות באינפרא אדום. נוסף על כן, ניתן להוריד את תדירות הגילוח כך שהשערות יצמחו מעט לפני שמגלחים שוב ומעלים את הסיכוי לצמיחה פנימית של שערות. כמו כן ניתן לבצע אפילציה במחט חשמלית הפוגעת בבסיס השערה ומשמידה אותה לצמיתות.

הסרת שיער באינפרא אדום - מהי וכיצד מתבצעת?

הסרת שיער באינפרא אדום נעשית באמצעות מכשיר מיוחד שעובר על פני העור באזור המטופל ומשדר קרני אור באורכי גל שונים החודרים את שכבת העור העליונה, פוגשים בבסיסי השערות ומשמידים אותם בחום. הטיפול המיוחד, שנעשה בהבזקי עור, מתאים לגוון רחב של גווני עור וצבעי שיער ומגיע לרמות הצלחה של למעלה מ - 80%, בניגוד לסוגי טיפולים אחרים, שלא מסוגלים לטפל בקשת רחבה של גווני עור וצבעי שיער. הסרת שיער באינפרא אדום אפקטיבית מאוד ומצריכה בין 5 ל-10 טיפולים בהפרשים של חודש ביניהם.

איך הסרת שיער תסייע לבעיית צמיחה פנימית?

הסרת שיער באינפרא אדום היא פיתרון יעיל ואפקטיבי לאנשים הסובלים מצמיחה פנימית של שערות. הטיפול מדלל בצורה ניכרת את השערות באזור הגוף המטופל, גם את השערות הנוטות לצמוח פנימה ובאופן כללי מהווה טיפול מונע לבעיה שעלולה לגרום לכאבים עזים ולזיהומים בעור.

חשוב לציין כי מדובר בצורת טיפול יעילה מאוד בניגוד לשיטות אחרות כמו גילוח, הסרת שיער בשעווה או בסוכר- עליה יש לחזור בתדירות משתנה, אפילציה במחט חשמלית - המתאימה להסרת שיער בחלקי גוף מאוד מצומצמים והסרת שיער בלייזר - שמתאימה לקהל קטן ומוגדר של בעלי עור בהיר מאוד וגוון שיער כהה.

כדאי לנצל את הזמן לטיפולי אינפרא אדום....
מור קוסמטיקה רח' העוגב 2 ראשון לציון