רואקוטן לטיפול באקנה

טיפול בכדורי רואקוטן למניעת אקנה

רואקוטן הוא כדור שמטרתו לטפל באקנה. החומר הפעיל המצוי בכדורי רואקוטן הוא נגזרת של ויטמין A.
רואקוטן מקטין ומצמצם את הפעילות של בלוטות החלב בעור, גורם להכחדה מוחלטת של הראשים השחורים המכונים "קומודונים". רואקוטן פועל נגד דלקת וזיהום העור כתוצאה מאקנה.

לקבלת שובר הנחה על סך 50 ש"ח לטיפול באקנה היכנסו לכאן

יעילות כדורי רואקוטן

בדרך כלל לאחר נטילת כדורי רואקוטן יש טווח מסוים של זמן בו המטופל או המטופלת חווים התפרצות ביתר שאת של הנגעים על פני העור, זהו תהליך שאצל כל אחד ואחת נמשכת זמן קצר פחות או יותר.
ממחקרים שנעשו עולה כי כדורי רואקוטן יעילותם מגיעה ל 90% הצלחה בטיפול באקנה. תוצאות טובות מאוד.

לקריאת המלצות מלקוחות

תופעות לוואי של נטילת כדורי רואקוטן

לדאבוננו, לתרופה יעילה זו ישנן תופעות מאוד לא רצויות ולעיתים קשות מלבד מחירה היקר.
תופעות שצצות לאחר נטילת כדורי רואקוטן הם :

יובש בעור הפנים ובעור הגוף, דימום מן האף, פגיעה בשערות ובציפורניים, כאבי שרירים וחולשת הגוף, הפרעות במערכת העיכול ולעיתים אף תופעות קשות יותר כמו : כאבי ראש חזקים והקאות המחייבים הפסקת השימוש בתרופה ופנייה מהירה לרופא העור.

בדרך כלל תופעות הלוואי הן הפיכות ועם הפסקת השימוש בתרופה המצב חוזר לקדמותו.

המעקב הנדרש בזמן נטילת כדורי רואקוטן

הטיפול בתרופה זו חייב להיעשות על פי הוראותיו של רופא העור ובמעקב צמוד על ידו. עניין המעקב חשוב ביותר וכן בדיקות הדם לגבי תפקודי כבד אחת לתקופה.

מסקנות לגבי שימוש בכדורי רואקוטן

אם יש לכם מקרי אקנה קשים שלא הגיבו לשום טיפול קודם, התייעצו עם רופא עור לקבל טיפול רואקוטן זה על כל הכרוך והמשתמע מתופעות הלוואי שלו.

במידה ויש לכם מקרה אקנה קל עד בינוני דעו כי ישנו טיפול טוב וניתן לנסות טיפולי פילינג בינוני במכון עם חומרים המבוססים על חומצות אלפא הידרוקסיות טבעיות המיוצרים מפירות וגורמים לקילוף קל בעור ומחדשים את העור ומונעים חזרה של היווצרות נגעים בעור.

כל הידע על רואקוטן נמצא בספר אותו כתבתי ומיועד רק לכם ולבריאות שלכם כדי להבין שקיימות אופציות אחרות לטיפול טבעי וללא תופעות לוואי, אתם חייבים לקרוא את הספר הזה, יש בו מידע עצום ורב ערך, על תופעות לוואי, מחקרים שנעשו, טיפים, שיטות טיפול חלופיות ועוד ועוד...

הורידו את הספר חינם  "אומרים "לא" לרואקוטן" עכשיו ישירות למחשב האישי שלכם.

ליעוץ וכל שאלה, התקשרו עכשיו, ליהודית 052-8705343