רפלקסולוגיה לנשים

תורת הרפלקסולוגיה היא טכניקה של הפעלת לחץ ועיסויים בנקודות מסוימות על פני כף הרגל ולעיתים גם על פני כפות הידיים או באפרכסות האוזניים.

בביקורך אצל רפלקסולוגית, תתבקשי כמטופלת לספר על ההיסטוריה הרפואית שלך, בטרם תשכבי עם בגדייך על מיטת הטיפולים בחדר המטפל.

חלק מן הרפלקסולוגים משתמשים בשמן וחלקם בקרמים שונים לעיסוי כפות הרגליים ולעיתים משתמשים אף במכשירים שונים כקסמי עץ, כדורי גומי ומברשות שונות.

משך הטיפול הוא בין 30 דקות לשעה. נעשו בעבר מחקרים לגבי יעילותם של טיפולי הרפלקסולוגיה להפחתת המתח ולרוגע של המטופל.

ישנו מחקר, הנבדק על נשים, לפיו טיפול רפלקסולוגיה פעם בשבוע במשך חודשיים מביא להקלה משמעותית בתסמונת קדם ווסתית. מחקרים נוספים שנעשו מצביעים על יכולתה של הרפלקסולוגיה להקל גם במקרים נוספים של כאבי ראש, מיגרנות, כאבי בטן ועוד. התיאוריה אומרת שהגוף מכיל את אנרגיית החיים הבלתי נראית שהחסימה שלה גורמת למחלה. יש המאמינים כי גירוי כף הרגל לחיצות קצרות וארוכות על כפות הרגליים ובעקבותיהם על עצבים שונים מביא להפרת חסימות בגוף להשבת "אנרגיית החיים" ובכך לשיפור הבריאות. ישנו הסבר נוסף שאומר שגירוי כף הרגל והעצבים שבה מביא לשחרור חומרים הנקראים "אנדורפינים", המוכרים היטב ומשמשים כמרגיעי כאב טבעיים ויעילים בגוף.הטיפול באמצעות הרפלקסולוגיה נחשב בטוח לחלוטין, מרגיע מאוד, ומפחית לחצים בחיי היום יום.

לבירור לגבי טיפול רפלקסולוגיה התקשרו ליהודית   052-8705343
ניתן לנסות רפלקסולוגיה כטיפול משלים בכאבי מחזור, כאבי ראש, הפגת חרדות ולחצים, רוגע לנפש ולנשמה.