פילינג לפנים – למראה חלק וצעיר

מהו פילינג לפנים? 

לרוע המזל עור פנינו איננו נשאר מושלם, רך וענוג כפי שהיה כשהיינו ילדים והוא מאבד מחיוניותו, זוהרו וגמישותו לאורך השנים. נוסף לכך, עונת החורף, הקור, היעדר הלחות, הרוחות והאבק גם הם אינם מיטיבים עם עור פנינו.

בהיעדר לחות, הופך העור ליבש מאוד, הכתמים והצלקות מהעבר הופכים בולטים יותר, עורנו נראה מבוגר, חסר חיים ועייף. למרות זאת, אין סיבה להתייאש, שכן היום ישנם טיפולים קוסמטיים שונים המסייעים לטיפוח העור ומעודדים את התחדשותו.

אחת השיטות היעילות ביותר לחידוש מראה עור הפנים היא שיטת פילינג. מטרתם של טיפולי פילינג היא לחדש את מראה העור ולהתמודד בצורה יעילה עם נזקי עור שונים, כדוגמת, כתמי שמש, הזדקנות, יובש ואדמומיות.

משמעותו המילולית של המונח "פילינג" היא קילוף,אולם בשנים האחרונות התפתחו שיטות פילינג נוספות שאינן כוללות קילוף אלא מסירות את שכבות העור הישנות באמצעות שיוף עדין או תהליך התפוררות. פילינג הוא שלב חשוב בהליך קוסמטי מקיף והוא לרוב נעשה לאחר ניקוי מקדים ויסודי של עור הפנים. מטרתו של הפילינג היא להמיס את התאים המתים משכבת העור הקרנית באפידרמיס.

 

 

שיטות שונות לביצוע טיפולי פילינג

ישנן נשים רבות הנרתעות מטיפולי הפילינג השונים, כדוגמת פילינג כימי או פילינג באמצעות קרן לייזר, שכן שיטות אלה מצריכות לרוב תקופת החלמה מסוימת. אך היום ישנם סוגי טיפולי פילינגיעילים שאינם כרוכים כמעט בתופעות לוואי, כדוגמת פילינג באמצעות חומצות אלפא הידרוקסי בריכוז נמוך או בריכוז גבוה – בהתאם למצב העור.

השימוש בחומצות אלפא הידרוקסי בטיפול הפילינג מוביל לתוצאות יעילות ומהירות, ולשיפור משמעותי במראה עור הפנים. חומצות האלפא הידרוקסי מופקות מפירות שונים או משורשים, והן עשירות ביותר בסוכרים המסייעים לקילוף השכבה הקרנית של העור.

בשל גודלה הזעיר של מולקולת האלפא הידרוקסי היא מצליחה לחדור אל שכבות העור העמוקות ביותר ולהשפיע עליו מבפנים. החומצה מרופפת את הקשרים הקיימים בין התאים ומעודדת תהליך טבעי של פילינג מהיר ובטוח.

היא ממיסה את תאי העור הישנים הלכודים לעיתים בתוך הנקבוביות, מגבירה ייצור של תאים חדשים ומעבה את העור. תהליך הפילינג אף מסייע מאוד בהפחתה ובצמצום של קמטי העור. נוסף לכך, שילוב של חומצות אלפא הידרוקסי עם חומצות אחרות מסייע מאוד בטיפול בתופעת הזדקנות העור.

ישנן רמות שונות של טיפול באמצעות פילינג, המותאמות לעורה של המטופלת :

 

• פילינג קל – טיפול הכולל קילוף שטחי של שכבת העור העליונה. לאחר הטיפול נראה העור קורן ובריא יותר. ניתן לעשות אצל קוסמטיקאית.

• פילינג בינוני – טיפול על-ידי קילוף בינוני של שכבת העור האמצעית. הפילינג הבינוני מתאים לטיפול בכתמי שמש ובתופעות הגיל, ומותיר את עור הפנים רענן, חלק ובהיר יותר.ניתן לעשות אצל קוסמטיקאית

• פילינג עמוק – טיפול הנעשה רק על-ידי רופאים לאחר בדיקת התאמה. פילינג עמוק מיועד לטיפול בקמטים ובצלקות שהן תוצאה של אקנה קשה. ניתן לעשות אצל רופא בלבד.

את סוג הפילינג יש להתאים, כאמור, למצב הפנים, לכתמים, לצורתם או לצבעם. לעיתים לאחר סיום הטיפול, יש להמשיך ולהשתמש בבית בתכשירי הבהרה בהתאם להמלצת המטפל. ולבסוף, חשוב מאוד לא לצאת מהבית מבלי למרוח על העור קרם הגנה נגד קרינה.

לכל שאלה או התייעצות התקשרו ליהודית  052-8705343